yasemiinorhn Kızlar hangi hastaneye gidiyorsunuz bir de özele gidiyorsanız ücretleri nasıl bilgi verebilir misiniz ben Hümaya sadece muayene ücreti 250 veriyorum artık çok zorluyor devlete gitmeyi düşünüyorum
Smyrayjsldirim yasemiinorhn sigortanız mi yok canım ondan mı bu kadar pahalı çünkü Cahit bey Hümeyra hanımın ücreti daha ucuzdu diye biliyorum. Bende ikili uclu detaylı ultrason vs hepsini devlette yaptırdım gulender taşa gidiyorum gulender hanımı kesfedene kadar bircok doktor denedim kesinlikle en iyisi gulender hanım bir dakika bile kapısında beklemiyorum diyebilirim.
metehaninannesiii yasemiinorhn şehir hastanesine gidecekseniz eğer doktorumun eşini öneririm size hüseyin aksoy
Edoliiiii yasemiinorhn 33. Haftadayım detaylı ultrason için şehir hastanesinde yer bulamadım daha doğrusu ben orası için geç kaldım başka yerde yaptırdım
yasemiinorhn Smyrayjsldirim Yok sigorta ile ilgili değil benim gittiğim doktor hümanın sahibi Erşad beye gidiyorum belki duymuşsunuzdur o yüzden heralde bilmiyorum ama 3 kere gittim her seferinde 250 300 o arada verdim artık olmuyor yani
yasemiinorhn metehaninannesiii benim ablam hastanede çalışıyor o söyledi Hüseyin bey iyi diye ama işte direkt özele gittik biz bakayım bundan sonra inşallah şehir hastanesine giderim
Hyrynur yasemiinorhn canm ben şehr hastanesi cevat rıfat cümdübeye gdiorm çok memnunum fakğltede egitim görmş orda yetşmş biri erciyes hastanesndeydi burdan önce çok ilgili ve özelden farksız ilgisi ben çok memnunum
muallimehanimmom5 yasemiinorhn ben Tekden gidiyorum Ahmet acer doktorum 165 TL di muayene ücreti memnunum şimdilik bakalım zaman ne gösterir