**Aşırı pozitif dogum hikayem **
Evet guzel annelerimiz bana nasıp oldu paylaşmak 34 hafatlık iken prensesim erken gelmek istedi hafıf bel agrılarim vardi oturunca 5 dk sonra agrıyor yatınca oyle uzanınca oyle neyse bana normal geldi tecrübeli annelerimiz ihmal etme doktora git dedi neyse doktorumu bilgilendirim gel bakalım dedi nst ye girdik dogum sancısı cıktı ama bende tık yok doktorum çati muhanesi yaptı sukur açilma yoktu 3 gun yatiştan sonra sancılar durdu eve geldik aynı şey olursa dedi gel hemen 1 hafta sonra kıntrolde herşey normaldi randovi verdi 15 temmuz da sabah 8 de gel diye asistanınada hiç sanmıyorum ama sen yaz oraya dedi ve ben oyle diyınce pztesi ydi zaten cuma hemen kafor falan herşeyi hallettim akşamına yemege gittik coronadan dolayı uzun zamndır teöediğim birşey yedim ve yemek vastindan sonra karnımı okşadım ve artık kızım gelebilirsin ……. Yedik nede olsa diye hala gezmek istiyorum ama cok enerji doluyum eşime çay içmeye gidelim dedim başim ağrıyor yarın cıkalim dedim ve eve geldik eşim uyudu ben tvi izliyordum saat 02:20 de sıcak birşey hissettim hemen firladım ve ben lavoboya gidene kadar suyum geldi elim ayagıma karısti kız kardeşim de yanımdaydı allahtan erken dogum riski yuzunden yardıma gelmişti eşimi kaldirdik uyku halli ne suyu niye gelmiş falan sayıklıyor 😂😂 sonra kendine geldi ve doktoru aramamizi soyledi hemen hastaneye gidin dedi gittik hastaneye nst ile bakıldı sancım yok bende gayet iyim odaya aldılar saat 3 de uyudum biraz saat 6 gibi dogum hane katındaki odaya indirdiler nst bagaldi serum tabi ben hemen o suni sancımı diye tutuştum bende birşey yok halen sonra hafıf hafıf sancılar gedi ama adet sancısı gibi bir kere kontrol ettiler 3 sn olmus saat 8 gibi 8 bucuk dan sonra bana 5 6 tane guzel sancı geldi kardeşim belimi ovalıyordu o sira neyse kendiliğimden ıkınma geliyor anlamdım birşey doktorum geldi kontrol etti sonra ebeler sert çikti aklınız nerde havada iş yapıyorusnuz gozleriniz kapalı diye ama ben ayagı kalkar kalkmaz hissettim geliyordu melegim dogumhane kapısına kadar araba ile gittik ayagi tekrar kalkınca adım atmadım refleks olarak elim aşagida titreme geldi bebek yolda doğacak diye doktora hocam bebek geliyor dedim birak gelsın diyor kolumda hemşire ebe hasta bakıcı kalabalık yuruyeyorum sedyeye çikabilirmisin dediler cıkarım dedim ama yurucek halim yok kızım için dedim ve bi kuvet sedyeye yatım ve kızım geldı 30 sniye yok arada bu anlattıklarım tek ikinmada geldi prensesim ve hemen koklaştik ve burası soguk obur tarafa alcagız dediler ve kizim kontrolleri yapılmaya gitti bende oyle kaldım doktorum geldi herşey cok guzel dikişt yok 8 :53 dogum saati. 47 cm 2 500 kilo ve bana nasılın dediler iyim dedin yuruyerek dogum haneden cıkıp kızımın yanına gittim giydirıyorlaridi ve annesi birazdan getirecegız dediler odaya geçip bekledik ve guzel kızım geldi kucuktu korktum ilk başta ama allahım güç kuvvet veriyor dogum sonrasi dikiş olmadıği için birdaha hiç kontrol olmadım ertesi gunu evimize geldik ve herşey cok guzel ilerledi uykusu iyi sütüm hemen geldi haftalık kontroluümzdede herşey cok gzuel di kilo bile almaya başladik şimdi 36+3 de gelen 2500 kilo meleğim 3100 gr bile olduk allahım herkese kolay dogum nasıp etsin