Piremses0 Umudayolculuk36 18. Haftada bende çok net hissettim korktum hatta gece yatarken sonra pıt pıt lara geri döndük 😂yine istiyorum o tekmeden ama yok 19 haftadayız
Elfelf475 Umudayolculuk36 çok ani vuruyor o nedenle ben de başta korkmuştum şimdi 26 haftalık arada hızlı arada yumuşak davranıyor onun keyfine bağlı 😂
Umudayolculuk36 Elfelf475 çok garip normalde sırt üstü yatma derler ben yatınca kuduruyor sağda çok az solda sakin😃😃
Hazeleyes_ İlk bende çok hissetmiştşm hatta portakal suyu sıkıp içmiştim onu içerken bi tekme attı 😂 Dedim içerde yavrum rahatsz mı oldu sevindi mi içince anlamadım😂
Umudayolculuk36 Hazeleyes_ bende bi tatlı yemiştim bugünde yedm temizlik yapıyorum kıpır kıpır hissediyorum birde gıdıklama çıktı yeni yeni sanki tırnakla çiziyor 😂😂😂🙊
Elfelf475 Umudayolculuk36 ben L koltukta belime yastık alıp sırt üstü uzanıyorum o zaman hemen hareket ediyor ☺️ normal otururken değil de uzanınca gerçekten daha hareketli
Hazeleyes_ Umudayolculuk36 🥰 ama çok güzel bir duygu ilerleyen günlerinizde daha net hissedeceksiniz artık hatt ben sabahları kıpırtılara uyanıyorum 😂 böyle muazzam bi his ya normalde birisi beni uykumdan uyandırsa sinir olurdum ama sabah 6 da içimde bi kıpırtı ile uyanıp mutlu oluyorum😂😂
Umudayolculuk36 Elfelf475 benimki otururken bile normal yemek yiyorum sandalyede o zaman bile hissediyorum 🤔🤔😂