Herkes hayırlı günler sorum şu ki benim 2. Aşı sıram geldi ama önümüzdeki hafta yumurtalama günüm ve bebek düşünüyoruzz aşı olsam sonrasında hamile kalmış olsam bebek için bı yan etkisi olurmu biontek aşı vurulcam arasında benim gibi olan varmı kafam karıştı ?