Eşimin babası hasta yatalak . Ben evlendikten 1 ay sonra oldu . Ama hep hasta olduğu için 20gün evimizde 7 gün memleketimizdeyiz 2,5 saatlik yolu hep geliyoruz. Eşimin vardiyası 24 saat çalışma 8 saat ev . Ben hiç göremiyorum zaten evimizdede olunca tek başımayım. Memleketimize gelincede eşim ailesinde kalıyor onların her istediği yapıyor benide aileme atıyor . Artık yoruldum bunaldım . Eşime de her zaman geliyoruz biraz bana zaman ayır diyince dövüşler beni vurmalar herşey var . Sonra ailesine beni kötülemeler yok sizi istemiyor size böyle diyor. Yok şimdiki gelinler böyle şimdiki görümceler gelinlere çok iyi davranıyor kaynanalar çok iyi gelinler kötü . Usandım ya bana dua edin . Eşim ıslah olsun. Çok seviyorum çok özlüyorum bide lanet olsun