prensesimbenim_ Güzel anneler sol göğsümün alt kısmı ve arka tarafı agrı oluyor öksürürken ve gülerken hareket halındeyken oturup kalkıp ve yatarkende aynısı oluyor sizce neden olabilir ?
Aygulmom prensesimbenim_ benim de sağ göğsümün alt tarafında kaburgamda ağrı var. Bebek sıkıştırıyor ters yöne yatıyorum o zaman rahatlıyorum. Çok az oturabiliyorum dik kalkmak iyi gelmiyo. 34+2 benimde
bensu2 prensesimbenim_ bende 33+4üm 3 hafta önce falan dediklerinin aynısı bende de vardı kanımda enfeksiyon yüksek çıktı hamilelikte olurmuş düz yatınca falan çok ağrıyordu doktor parol içebilirsin demişti 1 hafta sürdü sonra yavaş yavaş geçti
Umbilik Benim de sağ tarafımda kaburga ağrısı var feci şekilde, 33+5′iz. Bebeğin pozisyonundan dolayı oluyor, sola yatınca rahatlıyorum.
FatmanurAyz prensesimbenim_ aynısını bende yasadım canım sol gogsumde oldu sadece 2 gun fln sürdü doktora sordum normal dedi süt kanallarından olıyor sanırım endısw etme gecıyor bende baya korkmuştum gogsum baya agırlastı hatta süt dolıyor yesıl yesıl damarlar var hep ztn
Melek-akckaya21 prensesimbenim_ bendede olmuştu sagda bi gun geçti kendiliginden gecti zatn neden oldu bnde bilmiyorum
3MelekAnnesi3 prensesimbenim_ duş alıp ılıkca masaj yapsanız hafifçe yine mi gecmiyor ya da sıcak kompleks uygulasanız gecmez mi
BirTEK prensesimbenim_ Bendede ağrı vardı acilen dayanamadım doktora gittim böbrek büyümesinden şüphelendi bi baktırın derim ihmal etmeyin