fencibedenci Arkadaşlar 10.haftadayım . Benim gibi göğüsleri artık sadece sabah kalkınca acıyan ama gün içerisinde acısı azalan ya da biten var mı ?
SM00 fencibedenci selam bende 11+2 oldum gögüs agrım kalmadı gibi bu haftalarda belirtiler geçebiliyormuş bende merak ediyorum bebiş iyimi diye perşembe kontrol var
fencibedenci SM00 SM00 Ben de merak ediyorum . Salı kontrolüm . 10. Hafta dediğim 9+2 yim. 10. Hafta içerisine girdim yani . Göğüs ağrım veya hassasiyetim çok çok azaldı . Geceden yatıyorum sabah kalktığımda biraz sızlama ağrı oluyor ama gün içinde geçiyor .