butterfly_ Kızlar dolaba bişeler yapıp atmak istiyorum ister istemez gelen olur doğum sonrası doğumuma 1 ay var . Yaprak sarma börek düşünüyorum başka ne atabilirim buzluğa ???
Yamacin-Annesi butterfly_ mozaik pasta olabilir kurabiye olabilir bide yemeklik olarak karnıyarık patlicani fasülye filan
Haticecakirr butterfly_ kurabiye yapabilirsin poğacalar aynı şekilde kötü olmuyor onlardan yapabilirsin sigara böreği milföy böreği pişirmeden at buzluğa sonra kolayca çıkarıp pişirebilirsin
Milenka butterfly_ bu gidişle pandemi artacak yasaklar olacak hiç bunları düşünmeyin bence. Ben annelerin bir de bunlari düşünmelerini anlayamıyorum.Sadece bebeğinize ve kendinize odaklanın.Kis için hazırlık yapmanız daha mantıklı olur. Eve gelenler ikramıyla gelsin .Hatta yeme içme olmadan kalkıp gitsinler.
butterfly_ Milenka öyle dediğiniz gibi olmuyor keşke olsa . Düşünmek zorunda kalmasak . :( o yüzden hazırlıklı olmak daha doğru . İkram beklersem yandım 😀
Mom726272 Milenka @butterfly_ aynen valla doğumdan sonra kendine bebeğine odaklanmaktan fırsat bulamazsın ne gerek var bu halinle zahmet edip dolaba bişey atmaya ilk gebeliğim de hiç uğraşmadım bazen sırf canım sıkılıyo diye yapıp buzluğa atıyordum kendimiz için istedikçe çıkarıp tüketiyoduk bu 2. Gebeliğim valla ayakta zor duruyorum varis ağrım yüzünden hiç uğraşamam gelene de 2 çerez çay yeter onuda marketten aldırırım
Zuhreee Milenka kesinlikle katılıyorum pandemi olmamiş olsa bile hastaneden geliyor insan minnacık bebek hastalık kapmaya o kadar müsaitki herkese elleme öpme de diyemez insan şahsen ben kimseyi ağırlamicam tamda kişin doğum olucak allah nasip ederse gelmek isteyen görüp çay içsin gitsin
Milenka butterfly_ Açıkçası benim gram umrumda değil gelen giden 😂 Ben kendimde gittiğim yerde beş dk maskeyle durup bebek hediyesi verip çıktım 🌺💃
Gizemnurrr butterfly_ karnıyarık icin hazir patlican koyabilirsiniz yapismasin diye yanyana koyuyorum ortasini acip oyle donduruyorum hazir oluyor icligini hazirlayip koyuyorum baya pratik oluyor. Dolma biberde bazen doldurup bazen normal koyuyorum o da kolay oluyor onun dışında garnitür icin konserve veya buzlukta olabilir güzel olur
2melekannesi_ butterfly_ mozaik pasta, poğaça, tatlı tuzlu kurabiye ikramlık olarak, yemek olarak da köfte çeşitleri olabilir haşlanmış nohut buğday doğranmış soğan biber çok pratik oluyor.
Kadze butterfly_ ben unlu börek saricam buaksam posetleyip buzluğa aticam poğaça yapicam pişirip koycam birde kurabiye yaparım tatlı gelen giden de olmaz ama riske de atmak istemedim simide gozudme büyüyor yufkalari da aldım iki paket 😂🤦🤦
Beyzanuraslan butterfly_ içli köfte, mantı, dolma, mozaik pasta, bezelye, haşlanmış nohut, ıspanak ben herşeyi atıyorum ya 😂
BabyYoda butterfly_ Biber doldurdum 3 pişirmelik. 5-6 poşet sarma sardım. 1 tepsi börek yaptım dilimleyip koydum. Kurbanda etimi kavurma yapıp poşetleyip koydum. Kurabiye yaptım rulo bir şekilde yağlı kağıda sarıp attım pişireceğim zaman bıçakla dilimleyip fırına vereceğim. Sulu köfte yapmaya hazır minik köfteler yapıp koydum. Benden başka yemek yapacak kimse yok işimi olabildiğince kolaylaştırmaya çalıştım 😔