Bsrazynp11 Arkadaşlar merhaba 17 temmuzda yumurtam catladi akintim geldi seffat uzayan bir turdendi . Neyse o iki gunu degerlendirdim sizce nezaman test yapmaliyim cok sabırsızlanıyorum cidden 🤲 tskrlr
Mayacm Bsrazynp11 bana doktorum yumurtlamadan 17 gun sonra yap kesın sonuc cıkar demıstı oylede oldu hatta ben daha gec yapmıstım ☺️
Elanurgvn61 Bsrazynp11 benimde yumurtlama günüm 14 temmuzdu seni çok iyi anlıyorum bende kaç gündür zor tutuyorum kendimi test yapmamak için ama beklemekte fayda var ben pazartesi günü yapicam Allah nasip ederse reglime 3 gün kala Erken Gebelik testi aldım allahim isteyen herkese nasip etsin
Deletedmom4548454 Benimde 18 yumurtlama oldu bende bekliyorm insallah güzel haberleri veririz beklemek gercekten cok zor🙈
Bsrazynp11 Deletedmom4548454 ayy aramızda bir gun oynuyor insllah olmstr canm bana haber ver ama olurmu 🙈😁
Deletedmom4548454 Bsrazynp11 ayy olursa tabi ki veririm sende kesin ver insallah gönlümüze göre olsın😇😍
Asyamy Yumurtlamadan itibaren 14. Günde adet kesin geliyor. Adet gecikmesi Yumurtlamanın gecikmesine bağlı oluyor zaten. Bir de ateşiniz normalden yüksekse gebelik şüpheleriniz artabilir♥️
Bsrazynp11 Asyamy atesim normal seyrediyor aslinda bir değişiklik yok gibi ya bide pek dinlemiyorum kendimi hayal kırıklığı olmamasi icin
Bsrazynp11 Elanurgvn61 vala arada bir kasikta batma hissediyorum onun disinda hic belirtim yok gibi canim yaa bide xok takılmak istemiyorum belirtiye olmassa diye
Elanurgvn61 Bsrazynp11 haklısın canım bende belirtilere fazla takılmak istemiyorum benimde kasık batması var arada ve koltuk altıma doğru goguslerim ağrıyor açıkçası birde şu gibi akıntı var bakalım hayirlisi
Bsrazynp11 Elanurgvn61 benim akinti vardida sanki durdu yaa kuru oldum anlayacagin . Goguslerimde hafif dolgunluk var bilemedimkii ama simdi 🙈🤲🤲