Melekkiz_1 ben 8.haftaya girdim geçen hafta randevum vardı doktorda kalp atışını falan dinledik o sıra da da sordum tatile gitmemde sakınca var mı diye hayır dedi sadece havuza girme çok pis olur herkes giriyor dedi birde gittiğin yer temiz olsun denizi dedi. Onun dışında gitmende bir problem yok dedi 🌸