Tucee28- Kızlar merhaba 29haftalık gebeyim canım bir haftadır aşırı tatlı paketli gıdalar cekiyor 2adet baklava yada yarn paket bisküvi yiyorum sonrasında pişman oluyorum birşey olr mu bu kadar tatlı tüketmekle
deletedmom2014 Tucee28- Elimdeki çikolatayla bende şuracıkta bekleyeyim… 😂🙈 Bende acaip tatlı çikolata tüketmeye başladım canım çok fena istiyor 🙏🏻😳
Merve171214 Tucee28- o kadardan bir şey olmaz canım ben iki günde bir yarım kilo yarım kilo baklavalar götürüom çok şükür bişi yok 😊
Kubra_K Tucee28- bende haftalardır instagramdan antepli baklavacı sayfalarını izliyorum nefsim körelir sandim ama artık dayanamayip bugün sufle yapıp yedim 😁
Mltm88 Tucee28- Bende çok seviyorum tatlıyı, yiyordumda..Doktora gittiğimde bebişin kilosu 2 hafta önde dedi doktor şekerimde yok ama şekerli gıdaları kesmemi istedi doktor 😏