Herkese merhabalar 39+4 üm sabah 5 gbi nişanım geldi sancım vardı doktoruma gittik 3 cm açılman var dedi ilk çocuk olduğu için yatış vermedi . Nst de hafif sancılar çıktı sabahtan beri ara ara gelip giden sancım var 10 dakika da bir neredeyse benimle aynı durumu paylaşmış olan varsa beni bilgilendirebilir mi ? Adet sancısı gbi geliyor doğum yaklaşınca daha mı fazla acıyacak 🥲birde ne zaman gelir