Deniizzm35 Merhaba kızlar. 24. Haftadayım ve yaklasık bi haftadır bebeğimin hareketlerinde azalma var bi hafta öncesine kadar cok bariz hareketlerini hissediyordum ve cok hareketliydi ancak bi haftadır nadiren ve cok az kasıklarımda hissediyorum hareketlerini. Baya bi azaldi hareketleri. acaba bişi mi oldu böyle bi durumla karsılasan var mi bu haftalarda.
ipeksfr Deniizzm35 bazen olabiliyor bir kaç gün ama. Bir haftadır diyorsunuz. Doktora gitme şansınız varsa gidin bence
hafsa2020 Deniizzm35 bende az hissediyorm canım 24. Haftamdayım doktor bu zmanlarda 2 3 gün hisstmesende telaş etme demişti onlar hareket eder ama her halini hissetmezsin demişti umarım iyidir meleklerimiz😍
Deniizzm35 ipeksfr hissediyorum ama cok az hissediyorum önceden cok daha hareketliydi dişardan bile görülebiliyordu. Dediğiniz gibi doktorla görüşmem gerekcek
Deniizzm35 hafsa2020 senınde önceden daha mi hareketliydi canım. Bnm bi hafdadır azaldi var ama çok az hissediyorum
hafsa2020 Deniizzm35 bende sanki daha çok hissediyodm şimdi az gibi ama hissediyorz sonuçta çok şükür. Ama eğer çok takılırsa kafaniza bi görünün doktora☺
Sehzade Bazen bebek arkasını dönünce de hareketleri hissedilmeyebilir. Yine de içinizin rahat etmesi için doktorunuza söyleyin