40+3 dün acilde yine bakıldı açıklık yok kızım Habire kilo alıyo sezeryan olur dedi dokror çarşamba 41 oluyoz yatışım yapılacak sadece doğum sancılarm kasılmalarm var kanama su gelmedi açıklık olmadı çarşamba sezeryana dönme durumum var Bi de ikinci çocuk ama gelmedi gelmiyo 😩