narlinco Kızlar Selam, Ovülasyon testinin faydalarından bahsetmek istedim. Bu dönem içerisinde çok faydasını gördüm. Mutlaka denemelisiniz. Ben testlerimi bir gebenin günlüğü ebru abladan almıştım onuda forumdan okumuştum. Hatta ovülasyon ilede gebelik sonucumu öğrendim. Tıpkı yumurtlama günü gibi kızardı T alanı(ekte yer vereceğim). Yardımcı olabileceğim sormak istediğiniz şeyler varsa mutlaka yazın💜 [url=https://www.hizliresim.com/8fb59xj][img]https://i.hizliresim.com/8fb59xj.jpeg[/img][/url]
Selma__ narlinco canım ne zaman başladın ovülasyon testine ve kaç gün sonra test yaparak hamile olduğunu öğrendin bende bu ay denedim Ebru abladan aldığım testleri sonucu bekliyorum inşallah bi kimyasal gebeliğim var bu da öyle olmaz inşallah 🙏🏻
Tusami narlinco canım bu gün T çizgim C den çok çok koyu. Dün birliktelik olmuştu bir gün ara verelim dedik ama bu günde T çizgisi C den koyu olunca bilemedim, bu gün illa şart mı , yoksa yarın da olur mu??
Bfduam narlinco Canım ilk kez ovülasyon testi deniyorum. Bunları yorumlar mısın? https://imgyukle.com/i/aXASp dün, https://imgyukle.com/i/atHtI bugün,
Serrammm Düşünceli bir post olmuş 😊 kaç gün gecikmeli bu lh testi normal ovülasyon testi gibi sıvısız mı kalarak yaptın
narlinco Serrammm Merhaba, aslında gecikmeli değil şu şekilde oldu reglime son 1 hafta kala yani yumurtlamamın 12. Günü ovülasyonu öylesine deniyim dedim. Ve iki çizgininde ovülasyonda yoğun belirdiğini gördüm. 2 gün daha denedim ekteki görseldeki gibi t ibaresi daha belirgin oldu. İçime düşen kuşku ile gebelik testi yaptım çift çizgi gördüm:)
Serrammm narlinco benim daha 5 gün oldu 😊darısı başıma allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
narlinco Selma__ Merhaba Selma__ Merhaba, regli bitince başlamıştım yumurtlamayı görünce denedik, çatlamayı görünce de test yapmayı bıraktım. Sonrasında yumurtlamadan 12 gün sonra ovülasyon testi yaptım t kızardı, Allah Allah dedim 13 tekrar yaptım daha çok kızardı sonra gebelik testi yaptım :)
bukusum https://www.hizliresim.com/r0mghrs][img]https://i.hizliresim Benim de bugun ve dun ki ovulasyonum yumurtlama gunum sanirim bugun. Adetimin 15. Gunu
narlinco bukusum Merhaba, evet bugün yumurtlaman eğer denemeye başlamadıysan bir avokado yemeni öneririm. 💜
narlinco Bfduam Merhaba, çok heyecanlı🥰❤️ Bugün varrr🎈🎈 yumurtlamışsın. Hayırlısı olsun inşallah. Ben yumurtladığım günden bahsediyim, deneme öncesi 1 avokado tükettim. Tutunmada faydası çok fazlaymış.
Bfduam narlinco sağ ol canım, evet avokadoyu bende duydum. Bazılarında T daha koyu burda gördüğüm, benim o kadar koyu değil, yinede yumurtlama olmuş mu dersin? (Bugün yapamadım testi uzağım eczaneye, son durum nedir bilemiyorum)
sdmr20 Bfduam yumurtlama olması için ikisinin aynı koyulukta olması gerekiyor yumurtlama olmuş bugün 🥰😋
Bfduam sdmr20 çok sağ ol canım öğrenmiş oldum:) ilk kez deniyorum bu testi. Daha önce denemiştim, 14.gün denir ya klasik, farklıymış, 10.günde gördük yumurtlamayı.
sdmr20 Bfduam evet her ay değişebiliyor günleri☺️ Bende iki aydır takip ediyprum Haziran da 15. Gün oldu Temmuz da hiç yumurtlama olmadı mesela ama gününde adet oldum bakalım bu ay nasıl olcam☺️
narlinco sdmr20 Bfduam hayırlısı olsun kesin yumurtlama deneyin☺️ Çatlamayıda takip edin sonrasında bırakabilirsiniz test yapmayı.
Bfduam sdmr20 11.gün olacaktı pardon, Evet sorma ya belli olmuyormuş, her ay yumurtlama olmayabiliyor, bununda ovülasyonda T çizgisinin koyulaşmamasından anladın di mi?