Gizemerdalkaratas34 Pazartesi yatışım yapılacak ve çok korkuyorum açılmam hiç yok napıcam bilmiyorum 🙄bu hastanede doğuracak olan varmı acaba😊
Meltem_aras Gizemerdalkaratas34 Ben orada takipliyim doğumumu orda düsünuyorum insallah😌 sizin sezeryan mı?
Mgokkilicc Gizemerdalkaratas34 Kaç haftaliksiniz acaba ? Sağlıkla gelsin miniginiz inşAllah 🤲 bende o hastane de doğum yapmak istiyorum korkmayın Allah vicdanlı iyi insanlarla karşılaştırsın inşAllah
Kubra2012 Gizemerdalkaratas34 benm de çarşamba yatış yapılıyo 41 oluyoz bizde acilde kilosu 4200 çıkıyo Bi anda bebek 700 gr almış görünüyo ikinci gebelik normal yapmak istiyorsan imza at dedi 😔açılma kanama su yok nst de dün sancı çıkrı bidaha gel dediler 41 e kadar belki açılma olr suyum gelir diye geri dönüş yapmadm boşa sezeryan olmak istemiyorm ama açılma da yok nolacak bilmiyorm bende 😔
zeytinkiz Gizemerdalkaratas34 Bende orada takipliyim dogumun orada düşünüyorum pazartesi randevum var hatta 10:40 da 🤭
Gizemerdalkaratas34 Meltem_aras doktorlar hic birsey demedi. Geçen gittiğimde normal doğum dediler açılmam olmadığı halde. Dünde pazartesi sabah gel yatışını yapıcaz dediler. büyük bir ihtimal suni sancı vericekler galiba 🙄
Gizemerdalkaratas34 Mgokkilicc pazartesi günü 41 hafta olucaz günü doluyomuş. O yüzden yatış yapılacak. Amin inşAllah sağlıkla gelir kızım 🤲 . InşAllah vicdanlı insanlarla karşılaşırız.
-Cansu- Gizemerdalkaratas34 amin canım inşallah hayırlısıyla kucağına alırsın evladını. Kaç kilo aceba bebek canım 4 kilo üstü normal almıyorlarmış
Gizemerdalkaratas34 Mgokkilicc amin canım cok teşekkür ederim. Rabbim bütün hamilelere yardım etsin inşAllah
-Cansu- Gizemerdalkaratas34 duşta suquat yap canım bide boş boş merdiven in çık oda açılmayı sağlıyor
Gizemerdalkaratas34 -Cansu- kesin öyle birsey yapıcaklar pazartesine kadar inşAllah açılmam olur canim
Gizemerdalkaratas34 -Cansu- canim herşeyi yaptım suquat, perine masajı, bol bol sabah akşam yürüyüş yaptım sürekli duş aldım ama hic açılmam olmadı
Gizemerdalkaratas34 Kubra2012 Allah yardımcımız olsun canım bende sezeryan olmak istemiyorum. Pazartesi hersey belli olcak umarım açılmamız olur. Özele gidiyordum sezeryan dedi ordaki doktor korktum sonra devlete geçiş yaptım
Kubra2012 Gizemerdalkaratas34 özel direk sezeryan diyo canm iyi yapmıssn. Bakalm inşallaj ikimiz içinde gerçekren normal de olsa sezeryan da olsa doğru olan hangisi doğum şekli ise o olsn boşa acı çekmeyelim 🙏