HatMus Hanımlar Merhaba 14 haftalık hamileyim. Birkaç saat önce dizlerimin üstüne düştüm çok sert değildi. Herangi bir kanamam veya karnımda ağrım olmadı. Sadece sağ dizim ağrıyor. Sizce endişelenmelimiyim?
Aylinsemih HatMus bisey olmadıysa endişelenme bem 30 lu haftalarda yolda düştüm dizlerimin üstüne elimle yere tutunmasam karnımın üstüne gelicekti allh korudu dizlerim morardı falan ama bisey olmadı çok sukur
yagmuurry1 HatMus canım bende düşmüştüm 30.cu haftalarımda dizim kanadı çok şükür bebegime bişey olmadı Rabbim koruyor o meleklerimizi sadece kanama falan olduysa hemen git kanama yoksa rahat ol uzan dinlen biraz