Aysenurmom canım acilde ilgilenmediler ağrı kesici yapıp eve gönderdiler o anlık rahatladım ama ertesi gün ağrılarım devam etti kendi doktoruma gittim şikayetlerimi söylediğimde erken doğum olabilir dedi muayeneden sonra açılma vs yok doğum sancısı değil dedi ağrılarım devam ettiği için genel bi ultrasonda baktırdık sağ böbrekte genişleme varmış. Hamilelikte nadiren de olsa görülebiliyormuş. Şiddetli sırt, bel, karın ağrısı ondanmış bilginiz olsun bu durumu yaşayan hamileler varsa ihmal etmeden doktora gitsinler. Leke de ondan gelmiş olabilir çünkü erken doğum, rahim ağzında açılma yok dedi doktorum. Böbrek genişlemesi bebek baskı yaparmış böbreklere bazı hamileliklerde ondan olurmuş genelde 2. Trimisterde kendini belli edermiş bebek doğduktan sonra geçermiş ama ağrılar şiddetlenir artarsa ve böbreğe zarar vermeye başlarsa katater takılırmış anneye. Bu şekilde yani Allahım kimseye o korkuyu yaşatmasın. Şuan içim rahat enazından bebekte bi sıkıntı olmadığını ya da erken doğum vs olmadığını öğrendim