Ben ilk genesise gittim 180 TL muayene veriyordum sevgi diye bi doktordu yalnış hatırlamıyrsam sonradan daha uygun bi kaç arkadaş ve komşum önerdi Ömer Yalınkaya’yı . Fiyat açısından özellikle hala oraya gidiyorum dünya doğum hastanesine muayene 50 TL normal doğum 500 sezeryan olursa 1000 civarı deniliyordu çok büyük bi hastane değil klinik gibi memnunum ama şükür