Jasmin7234 Kızlar Merhaba 1 hafta önce doğum yaptım.Bebeğimi emzirirken uyuyor ve çok az emiyo ne yapmamı önerirsiniz? Lütfen yardımcı olun strese giriyorum o emmeyince😕
ZeynepDemiraglar Jasmin7234 komposto iç canım Karpuz ye sütün çogalır Sutun aktıkca alır agzına Az gelıyordur yoruluyordur belki çok çekmekten meme ucun varmı Bende 10gun önce yaptım dogum
Minikanne06 Memeni ıslat suyla o zaman emermiş bi yerde okumuştum susar bebek çünkü susuzluktan mevcur yalaya yalaya tutacak memeni
Cnhem pes etmeden devam et canım benim oğlumda ilk başta memeyi bulup alamıyordu şimdi Allah’a şükür çok güzel emiyor birde arkadaşların dediği gibi sütün az geliyordur emmeye zorla uyandırmaya çalış o emdikçr sütünde artar yolan girer inşallah