1PrensAnnesi Kubra23 sorma son 2 haftadır kaburgalarım sızlıo😞😞😞 uyutmuo bi seviyoki oraya bastırıp uyumayı ben gebericem paşam keyifte☺ (33 hafta)
Kubra23 1PrensAnnesi al bendende o kadar kaç haftadır sabahlıyorum hele sol kaburgam oraya doğruda dönemiyorum ağrıyo
1PrensAnnesi Kubra23 ay öyle valla 😞 büyüdüğü için kendsni dayadğı yöne dönmek imkansız vallahi doğsun rahatlicam çok ağırlaştı 8.ayda 😢
Kubra23 1PrensAnnesi benm erken doğum riskim vardı çok şükür bu zamana kadar geldik ama başladı 2 gündür sancılar olmaya bakalım ne zaman gelcek dünya ya 🙂
Kubra23 1PrensAnnesi 28 haftadan açılmam ve kanamam oldu ogün bugündür yatıyorum ve hunharca kilo alıyorum iğneler ilaçlar bugüne geldik ara ara kanamam devam ama sancım olmadığı için bekliyoruz dr 36 ya bi girelim dedi bakalım ne olacak
1PrensAnnesi Kubra23 çok üzüldüm allah yardımcın olsun zordur eminim benmde 30 haftaya kadar plasentam aşağıda olduğu için kanamalarım oldu hep blirm ne zordur o zmnlar😞
Sinemm Ben 28 den beri uyuamıyorum rabbim şimdiden alıştırıyor çatı ağrısı oluyor bende çok ne yapalım şükür her halimize
Kubra23 1PrensAnnesi bunada şükür diyelim bu kadar ilerledik anne olmak zor gerçekten klasik olcak ama 😞
1PrensAnnesi Kubra23 öyle vallahi hamileliğin bu kdr zor olduğnu tahmin etmezdim meğer ne zor bişeymş