melekVzeynepE Kızlar 34 gün sonra doğumum varr , Kayseri de hangi hastanenin ücreti ne kadar fikir verir misini yakın zaman da doğum yapan varsa, şehir Hastanesi de olabilir
Zeytin25 melekVzeynepE bende Kayseri de özel hastaneye gidiyorum acı badem de Cemal ünlü çok iyi bir doktor fakat doğum ücretleri çok fazla medikal palace ’a giden bir çok tanıdığım var doğum ücreti de 3500den başlıyormuş onlarda doktorundan çok memnun.
Merveikratanem melekVzeynepE şehir Hastanesinde doğum yaptım geçen sene gene hamileyim gene şehir hastanesi gidecem canım rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Zeytin25 melekVzeynepE bizde Oyak’tan faydalanıyoruz en fazla Oyak indirimi orada oluyor diye biliyorum
Zeytin25 melekVzeynepE muayene ücreti 100 TL ye flan düşüyor doğum ise normal de sezeryanda 3500 den başlıyor odasına göre fiyat en yüksek 5000 TL diye biliyorum ama fiyat seçmek sizin elinizde odaya göre fiyat doğuma göre değil
Merveikratanem melekVzeynepE normal doğum canım şehir hastanesi normal doğum destekçisi tabi hayırlısı olsun sezaryenda olsam şehir hastanesi acıyı ben çekiyorım özel parayı alıyor yengemde şehir hastanesinde yaptı benden bir hafta önce özele vereceğim parayı çocuğumun geleceğine yatırırım tabiki sağlık önemli ilgi alaka önemli ben hiç bir sıkıntı yaşamadım ne doktorla ne hemşirelerle çok ilgilendiler benle doğum yaptığımda benle beraber ağladı ebelerim hatta hepsinden helallik istedim öyle güzel ilgilendiler ne azarlama ne tersleme
Merveikratanem melekVzeynepE şimdi ikinci hamileliğim ikizlere hamileyim eşim kızımdaki doktora gidelim dedi ona gittim eşim sizden başka doktor istemiyor dedim doktor gülüp gitme başka doktora sen bana gel dedi sekreteri şaka yapıp ama Amerika’ya gidecek hocam dedi şehir hastanesinde doktorlar hemşireler sinirlense bile hak veriyorum öyle saygısız insanlar var ki o kadar kişiyle uğraşmak çok zor ya ben kızımda muayene olmaya gitmiştim pat diye erkek girdi doktorum şöyle dedi ben erkek muayene etmiyorum bir derdiniz varsa eşiniz gelsin eşinizin acil durumu var gelemiyorsa beni dışarı çağrın diye 🤣🤣
melekVzeynepE Merveikratanem ben sancı çekerken yanimda biri olsun istiyorrum ilk doğumumda çok zorlandım, ve kızım doğunca kardeşi gelip gidebilsin istiyorum bunlara izin verilmiyor orda
Merveikratanem melekVzeynepE evet ona izin vermiyorlar ama benim sıkıntı olmadı çok şükür zaten kızım küçük hastaneye gelsin istemiyorum ben kızımda ben 29 saat tek başıma sancı çektim çok şükür sıkıntı olmadı
melekVzeynepE Merveikratanem maşallah Rabbim bağışlasın sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ♥️🤲
Merveikratanem melekVzeynepE amin kuzum cümlemize hayırlı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim evlatlarımıza hayırlı ömürler hayırlı kaderler versin
melekVzeynepE Zeytin25 Bu fiyat güncel fiyat mı ne Zaman öğrendiniz acaba , bir de takipli olmak zorunda mıyız direk gidebilir miyiz acaba
Zeytin25 melekVzeynepE ben kendim Acıbadem’e gidiyorum fakat arkadaşım var şuan oraya gidiyor ondan duydum bende . Ama direk gidebilir misiniz o konu da bi bilgim yok bi arayın isterseniz hastaneye çoğu doğum doktorunu bilmiyorum ama bir tanesinin çok iyi olduğunu duydum sadece