Delicesareti aklıma ne geldi
Ablama gittik bir gün kek yapmış yedik falan ama çeşit çok olunca kek bitmedi tabi
Bir hafta sonra tekrar birşey oldu yine gittik yine kek var
Yeğenim “teyze sen sürekli kek mi yapıyorsun” dedi
Oda “yoo geçen hafta yediğiniz kek buzluğa atmıştım” dedi 🤣🤣🤣🤭 hepimiz şok tabi
Yani atılıyormuş buzluğa ve tadı bozulmuyormuş bende o şekilde öğrenmiş oldum