Kızlar her yerim ağrıyor ve üşüyorum ilk kez covite yakalandım… Sağlık kabininde test yaptırdım gebe olduğum için hiç bişey vermediler… Sadece kadın doğumcunuza soracaksınız hangi ilaçları verecek diye dediler… Ama malum haftasına bayram tatili doktorum yok dinlen dediler ama burda ben kan sulandırıcı falan verildiğini okudum… Pazartesiye kadar bişey olmaz değilmi?