Kızlar bebeğin anne karnında pisliğini yuttuğu nasıl anlaşılıyor yani böyle bir şey olduysa hemen teşhis edilir anlaşılır mı (ben üniversitedeyken bir ablamız vardı bebeği bu nedenle karnında vefat etmişti maalesef geçenlerde burada da gördüm ve çok korkuyorum bu durumdan aklıma geldikçe psikolojim bozuluyor)