Minel355
Kan aldırmaktan korktuğum için ehliyeti 28 yaşında alan biri olarak yazıyorum 🙃beni geçen cuma acil sezeryana aldılar 37 haftalık idim. İlk duyduğumda ağladım doktorm sürekli telde beni sakinleştirdi. Cuma Sabah hastaneye gittiğimde ameliyathanede sedyede oturdum ağladım. Doktorum sağ olsun çok güzel motive etti. Spinal oldum ve o kadar çabuk bitti ki ben hiçbir şey hissetmedim sadece doktormla sohbet çalan şarkılara eşlik ve bebeğimi görmenin keyfini yaşadım 🥰ameliyat sonrası ağrım olmadı sadece 10 saat uyuşukluk geçene kadar yattım sonra hiç yatakta yatmadım ne hastanede ne eve gelince. Gözünüzü korkutmayn ben ameliyat oldu isem herkes okur 🙃