Bana da anastezi doktoru ikisinin de avantaj ve dej avantajlarını araştır dedi bende siz hangisini önerirsiniz die sordum heyecan yapmazsan spinal iyi agrım daha az olur felan dedi eşim de genel ol dio bende korktuğum için genel olayım diom ama bebegi de görmek istiyorum o anını sizinde yorumlarınızı okuyunca spinal mantıklı geldi 😊