Kaçıncı haftada doğum yaptınız?
Girayseda 39+1 de yaptm ilk doğumumu
Girayseda 40+3 sezeryan 😂
Girayseda 38+2 de
39+5 ilk doğumum da. İkinciye hamileyim 37+5 şuan beklemedeyiz..