elifinannesiiii 38+1 im bende normal doğumu bekliyorum insallah🙏🏻 Son bir haftadır her olup biteni doğum belirtisi zannediyorum nst de düzensiz olan sancılarım çıkıyor onun haricinde bir şey yok🤷🏼♀️ Sabırsızlık çok fazla bir an önce gelsin istiyorum 😍