Kızlar 24. Hafta şeeker testi ysptırdım aç karnı 96 tok 140 cıktı ve gebelik şekeri tanısı konuldu bi çok kişiye sordum dogru düzgün şekerli suyu içen yok yaptıran yok bazısı o kadar şekerli sutu içersen cıkar tabi sekerin diyor bi ay sonra tekrar gel 100 gr yükleme yapalım testine bakalım dedi doktor cok kararsız kaldım 50 gr seyi zor içtim bunu nasıl içecegim bilmiyorum bazıları o senin tercihin diyor ya zarar verirse bebeğe yüksek cıkarsa sonuclarım diye korkuyoryum siz bu süreçte neler deneyimlediniz yazarsanız cok sevinirim