Rumeysare Kızlarr selammm 39+6 hafta olduk bugün kontrolüm vardı 2,5-3 cm kadar açılmam varmış sizce doğum ne zaman başlar var mı benimle aynı olan eve geldim öğlen adet ağrıları gibi ağrım var ne zaman doğurucam ya 😅🤦🏻♀️
Mirayy2 Rumeysare 40+0 gelen giden yok 🙁 sadece bir kaç gündür kasılmalarım var açılmam var mı yok mu bilmiyorum 😕 devlet hastanesinde sancılar olunca yada doğum başlayınca anca bakılıyor açılmaya
Elifff9 Ysmmmnn Vermeleri gerekiyo bazı hastaneler böyle ne yazıkki bayram tatilinde uğraşmak istemiyolar
Rumeysare Elifff9 Sancım hiç yoktu açıklığa bakıldıktan sonra kanama oldu yeni başladı sancım ay inşallah doğururum belki
Rumeysare Elifff9 Doktorum istersen suni verip açılmanı ilerletelim dedi ben kendi isteğimle eve geldim sancm olmadığı için
Mirayy2 Rumeysare 3. Doğumum olacak Allah’ın izniyle ama diğer iki doğumum açılma hiç yoktu sancım hiç yoktu suni sancıyla çok zor doğum oldu ikisi de ondan korkuyorum 🤭 inşallah kendi sancılarım gelir açılmam olur da hiç bişeye gerek kalmaz 🙁
Aysela Kızlar bende 36 oluyoyom yarın dün hareket etmedi diye gittim 60 65 arası nst de sancım çıktı ama ben sancımı anlamadım gece hissetmeye başlafım hemşire bakti 1 cm açılmış dedi sizce açılırmı daha