Merhabalar arkadaşlar, bu hastane çıkışları standarmı oluyor acaba ? Ben 2 adet 5 li aldım , 2 sinede Ayrı battaniye aldım . 10 lu almayacağım 10nun içinde olanları ayrı olarak alıp kendim tamamlama yaptım fakat bugun gittiğim doktor bi paylaşım yapmiş bi bebek doğmuş kilosu 3.880grm 58 cm yazmiş 😊 şimdi ben de e bebekten iç zıbın almiştım yeni doğan 50 cm yazıyo birde şimdi baktım zıbın setide ne biliyim gözüme küçük geldi?
Acaba bi sıkıntı olur mu ? Yoksa ayrıca hastane çıkışı olarka biraz büyük şeyler mi alsam.
bu arada günlük tulum , alt üst takım biraz büyük aldık zaten ama ilk doğduğu haftalar için ayrı bişey mi alsam aldıklarımın dışında 🥰