Gizem-frht
Slm anneler🙋🏻♀️Şiddetli ağrılarımdan dolayı hastaneye gıttım.Fakat nst de sancı cıkmadı herhangı bı açılmada yok idrar tahlılı ve kan tahlıllerımde temız.2gece hastanede yattık fakat agrı gecmedı bugun en son çare doktorum böbrekte kum veya taştan şuphelendı ayrıntılı ultrasona gırdım ve 3adet bırı 4,6,7 buyuklugunde taş gozlendı.Agrıdan sancıdan öluyorum adeta.Ayaga kalkmak yurumek oturmak hayal oldu.36+2yiz.hamılelıgınde böyle bı sorunla karsılasan anneler yazarmısınız neler yaptınız