Shdak Merhaba hanımlar Esra hanıma giden var mı ve ya onunla doğum yapan? Ben Saadet hanıma gidiyorum fakat mesai saatleri dışında hastaneye gelmiyor Esranur hanım geliyor mu? İlgi ve alakası nasıl?
Nessliihhaann Shdak ben bi kaç defa gittim kendisinden hiç memnun kalmadım suratıma bile bakmaya tenezzül etmiyor ayrıca beni korkuttuğu da cabası. Hakkımı helal etmiyorum