yagmuurry1 hayır isteğe bağlı sezeryan yapmıyorlar benm bianda dogumum başladı ilk defa gittim acilden giris yaptk hemn yatıs verdiler sağolsnlar cok iyi ilgilendiler hemsireler ebelr cok iyiydi ama yalvardım ağladım sezeryana alım diye almadılar devlet hastaneleri mecbur olmadan sezeryan yapmıyolar normal dogum yaptırdılar banada ama iyiki normal dogum yapmısım 😄