Burun ici mi şiş canim ondan kaynakli nefes almada gucluk olabilir belki bebeklerde nasil oluyir bilmiyorum da bende hamilelikte oldu burun icim sisiyor nefes almakta cok güçlük çekiyorum geniz akintisi yapıyor alerjim oldugunda da siserdi benim burun ici etlerim şimdi hepten sisti kbbye gittim yapicak bisey yok diyor dogumdan sonra rahatlarsin demisti belki bebegin de bundan kaynakli olabilir doktor detayli bilgi vermedimi size