Kendi doktorum izinde bugün 12ye kadar çalışan doktorlardan birine gittim gitmez olsaydim ilk gebeligim anomaliydi malesef bana üzgünüm yüksek risklisiniz ilki bu sekilde olduysa diğer gebeliklerde yüksek ihtimal tekrarlayacaktir bu gebeligindede kesin vardir gibi bulgularda bulundu detaylı ultrasona girmen gerek dedi ee ozmn bebek sağlıklı mi dedim evet şuan sıkıntı yok dedi sinirlerim bozuldu eve geldigimden beri çok üzgünüm cinisyetini biliyordum ama net emin olmak icin hemde baska doktora gelmisken sorayim dedm napcaksin dedi önce organlari tammi onu bir sor gibi gereksiz cümleler kurdu cinisyet önemli değil sormamalisin vs vsss. 1 hafta bebegin geriden geliyor kötü kötü konuştu aslinda vokda önemli degil dedi ultrason kagidinda 18+6 yazıyor son adet tarihime gorede 19+1 im 2 gün geri.. Aşırı sinirlerim bozuldu kesinlikle
Benim üstlerime gitmen gerek 2live 3lu test yapildi mi evet dedim2li yapıldı çok düşük riskli çıktığı için gerek duymadi3luye doktorum yapman gerek nasi yapmaz Allahim cildirdim okdr moralim bozulduki anlatamam sikayetlere girip baktigiminda adamin biri şey yazmis esim doktora gitti cinsiyetini öğrenmek istedigimizde napcaksin çok önemli değil sorma cinsiyetini vocukta olcek sende gibi cumleler kurmus ve 4 gün once yazilmis bi sikayet bu şok oldum sikayet etsem ne diye etcem bilmiyorum…