Kızlar merhaba aranızda erken doğum yapan varmı benim gibi 3. Gebeliğim 2 si sezaryen normal olarak buda öyle olacak ama 2. Ile bunun arasinda az zaman olduğu için korkuyorum doktorum yirtilabilir dedi sancı için serum taktılar ama yine sancım çıkıyor kızım 1 yaşında evde perişan babasi bakıyor yakınımda kimsem yok hastanede tekim ona ayrı üzülüyorum bebeğimi erken alırlarsa sağlık sorunu olacak diye korkuyorum ne olur moral verecek birilerine ihtiyacım var