BelisinAnnesi Sancılar düzensiz adet sancısı gibi . İkinci gebeliğim sancılarım iyice artana kadar evdeyim inşallah 🙏😍
Merveikratanem BelisinAnnesi ılık suyun içine gir canım açılaman kolay olsun kasların ılık suda gevşer doğumun kolay olur benim açılmam zor oldu Suyum hep bacaklarımdan akınca huylandım hemşireye dedim duşa girsem bir dedim ılık suya gir açılman kolay olur hem demişti
Mom567 BelisinAnnesi dün doğum yaptım kesinlikle sancının evde çekilmesini uygun buluyorum hastane aşırı zorluyor sürekli açıklığa vs bakarak şimdi olsa evde çekerdim sancımı
BelisinAnnesi AsM Zamanı gelince oluyor işte bende korkuyordum 40 a dgru gidiyorum diye bakalım bekliyorum 😍
BelisinAnnesi Merveikratanem Duştan çıktım az önce zaten bi ıslaklık hissettim baktım gelmiş nişanım ilerleyen saatlerde giricem inşallah
AsM BelisinAnnesi ilk gebelik baya gec olur diyorlar benimde ilk bakalim beklemedyim 🙂hadi bakalim dogum hikayenizi paylaşmak nasip olsun hemen saglicakla alin kucaginiza 🙏
Merveikratanem BelisinAnnesi o zaman Allah hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin diyelim bir avazda doğurursun inşallah rabbim kolay doğumlar nasip etsin
Merveikratanem BelisinAnnesi inşallah canım dua edin ikizlerimi sağsağlim vaktinde kucağıma almayı nasip etsin çok korkuyorum ikiz risklerinden 😥