Bende ilk defa özel gazikent tıp merkezine gittim Fahri beye gerçekten baya ilgili bir doktor ssk ile 90 tl muayene ücreti devlet olarakta 3 hastane gezdim kararı 9 eylüle verdim tahlillerimi ve doğumu 9 eylülde istiyorum ayda 1de özele gderm bebeği görmek için