Edaeymen Merhaba arkadaşlar bn ilk kontrolüme 7 haftalikken gitmiştim cinsiyeti öğrenmek icin bekledim suan 13+4 haftasindayim acaba ikili test vs.hangi haftalarda yapılıyordu ona gore gideyim
Caglaluna Edaeymen pazartesi direkt git canım. En son 14 te yapılıyor normalde ama bana doktorum 12 yi geçme dedi. Sağlıklı, hayırlı haberler alalım inşaAllah 🤲🏻😍