Taze_gebe
Doğuma girdim çıktım anca akşamına geldi annesi ile urfa dan. Cuma, cumartesi gördüm oda geldi 10 dk durup gitti. Pazar sabah taburcu olacağız dedim ortada yoktu öğlene kadar. Ben ödemeyi yapıp eve geldim o hastaneye gitmiş biz yokuz. Baktım benim eve geldi. 5 dk durdu ben gidiyorum dediii. Şimdi çocuğu günde tek 1 mesaj ile soruyor bir sıkıntı var mı yok diyorum tamam dikkat et diyo bu kadar. Şam babası 😀