Mmoommlife Yamacin-Annesi kaç gündür bende yasıyorım ılac kullanamadıgım ıcın doğal yollar denıyorım tuzlu su ıle gargara yapıp sarımsak sürüyorum bırde kafanfil yagı elden bısey gelmıyor cok gecmıs olsun
bugraelf Yamacin-Annesi benimde çürük dişim var malesef çok ağrı yapıyordu doktorum çekiştirebilirsin dedi bitane kağıt verdi kullanabileceğim ilaçlar yazıyordu dişçi çekmedi doğumdan sonra dedi şuan ilaç kullanıyorum sizde doktorunuza sorabilirsiniz
Asiyes Mmoommlife Yamacin-Annesi majezik gargara kullandım bir de dişinol 2 gün önce 3 buçuk aylık Olduğum için kanal tedavisi yaptırdım şükür kurtuldum darısı başınıza
Yamacin-Annesi Aksoyanne bende parol içtim ama fayda etmedi minoset icmek zararli degilse icsemmi acaba