18 haftalık olduk bir hafta once doktora gittim doktor bebegın suyu iyi demıstı dun gittim mıgde agrım vardı doktor bebegın suyu azalmıs dedi boyle olay basına gelen var mı cok korkuyorum dunden beri ama suyum falan gelmedi sadece su ıcemedım iki gun ondan kaynaklı olabilir mi acaba