Kızlar Merhaba 31. Haftaya girdim bugün. Sağ göğsümde inanılmaz bir sızlama var böyle yanma mı sızlama mı tam anlatamasam da. Yaşayan var mı aranızda süt kanallarından dolayı mı böyle oluyor ? Pek bilgiye ulaşamadım. Sabah karşı da bir yalancı sancı atağı yaşadım endişelenmeli miyim erken doğum belirtisi olabilir mi?