Secilylmaz Defneninannesi Bende şuan bebek odasi araştırmasi içindeyim canim. Newjoy markasi yok iyi 3500 tl. Den başliyo oda takımlarinin fiyatlari. Çilek mobilyada da güzel takımlar var ordada 3000den başlıyo fiyatlar. Şimdilik bende bu kadar biliyorum 😘
GrkemGeyik Secilylmaz Defneninannesi ikeada bebek odaları ve bebekler için çok güzel ürünler var büyüyebilen karyolalar da çok hoş fiyat konusuda o kadar uçuk değil internetten bi göz atabilirsiniz.
Defneninannesi Handeaslan39 ya çok pahalı herşey bende Yen'i evli olduğum icin bir suru taksit var bide bu ucuk olsun istemiyorum
Dsa Arkadaşlar rengarenk mobilyayı bilen varmı acaba? Benim bir tanıdığım avcılar showroom'un sahibi ama gidince fiyatlar çok uçuksa almadan çıkmak ayıbıma gider diye gitmek istemiyorum. Fiyatta yardımcı oluruz diyor ama fiyatları bilen varmı?
Handeaslan39 Defneninannesi canım ben bebek odası yapmamıştım çocuk odası yaptırmıştım ikea çok uygun canım bi bak derim ben geçen gün baktım hoşuma gitti
Srknsmg Meltem bebekten aldım 5000 tl nakit her şeyi var tam takım oda. Yanında yatak da hediyeliydi..
Elifece Defneninannesi biz yaptırmaya karar verdik . Yatak Şifonyer 4 kapaklı dolap çibinlik raf 5bin tl
Aliceindunyasi Elifecetesti dün yaptırdım henüz tamamen sonuçlar çıkmamış sadece bu değerler var tamamının çıkmasını beklemem gerekiyor galiba
HabibeGler Çilekte bakmıştık öok pahalı grlmişti bana. Sonrasında pierce cardin den aldık sadece uc kapılı dolabı buyuyen yatağı içindeki yatak da dahil 3250Yr almıştık. Çok begenerek aldık tüm eşayaları topladı ilerleyen zamana kadar kullanacak bir mobilya
gizem Defneninannesi çilek mobilyadan ağustos ayında aldık 3800 dü takım olarak natura baby modeliydi. Garanti süresi de yanlış hatırlamıyorsam 5 yıl. Hatta yerleştirdik, öyle aman aman bir mobilya kokusu da olmadı🙂