Gmsyusra şimdiden endişe etmeyin bence. Benim de doğumdan önce göğüslerimden bir şey gelmedi hiç. Üstelik göğüslerim de büyümedi sütüm olmayacak hiç diye düşünüyordum. Sezaryene girmeden önce hemşire gelip baktı ufak bir şekilde sıkınca süt geldi hemen çok şaşırmıştım. Doğurduktan sonra da sütüm gelmeye devam etti şükür☺️