Eşimle Kan uyuşmazlığımız ver testimiz negatif çıktı, iğnesi normalde 28. Haftada yapılıyormuş doktor 22 de yapalım dedi sebep sordum yeterli ve gerekli açıklama yapılmadı şimdi 24. Haftadayım yaptırmadım daha iğneyi, sizce ne yapmalıyım doktoru değişip 28 e kadar beklemeli miyim