Mucize_anne32 Ben dun 4 baby cool bebek arabasi siparisi verdim herkes travel sistem pişmanlık diyor en azindan cok pahalı olmamasina özen gosterdim instgramda videosu nu syretmistim bebek arabasinin takilmasi kapanması yorumlar da iyi aldım bakalim