Melih_funda Merhabalar yarın gece 29. Haftamıza gireceğiz inşallah fakat bebeğim 11 gün önden gittiği için 30-31. Hafta diyebiliriz göğüs ucu yarası olmaması için ne zaman başlamalıyım krem sürmeye ?
tugbakaragul Melih_funda 34-35′e denk gelen zamanda başlayabilirsiniz bence. Benim normal seyrediyor 34 gibi başlamayı düşünüyorum. 😊
Aysenturnaaa Melih_funda ben doğumdan sonra başlamıştım ama sadece krem yeterli gelmeyebilir kızımda avent göğüs kalkanı kullanmıştım o kurtaricim oldu
Melih_funda Nazlican1994 evet bizde iri bebek konumundayız çok şükür şeker konusunda da sıkıntımız çıkmadı hayırlısı ile gelsinler inşallah 🤲🏻😌
tugbakaragul Anne3 günde 1 kere yeterli sanırım. İçeri temiz olduğu içim emzirme döneminde de kullanılıyor diye biliyorum. Ama araştırmakta fayda var tabi 😊
Melih_funda Aysenturnaaa şuan için herhangi bir çatlağım dahi olmadı çok şükür göğüs yaram olacak mı ondan bile şüpheliyim şuan önlem için sadece krem yeterli gelir diye düşünüyorum 😌 inşallah umduğum gibi olur 🤲🏻🥰
Minik_kalplim_ Aysenturnaaa hmm tam göğüs ucunu sürülüyor değilmi ? Bide bebeğe meme verince o krem bebeğe zararlı olmaz mı ucunu ağzına alıcak ya🙄
Aysenturnaaa Minik_kalplim_ Ben kızımda lansinoh kullanmıştım zaten yağlı bir krem her emzirme öncesi pamuk ve suyla temizleyip öyle emzirirdim bitince de kremi surerdim
Seminn Ben 1 hafta oldu başlayalı göğüs uçlarım hafif sızlıyor yarılmaya başlamış gibi bu krem iyi geliyor sadece ucuna ve hafif çevresine sürüyorum banyodan sonra yani günde 1 kere 38 haftadayız bu arada 🥰